Sadda Haq

پاکستان اور بھارت کے سماجی و معاشرتی مسائل میں کافی حد تک مطابقت پائی جاتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ایسے پس منظر میں وہاں تخلیق کیے جانے والے کچھ گیت یہاں پاکستان کی صورتِ حال کے بھی عکاس ہوتے ہیں۔ ایسا ہی ایک گیت بھارتی اداکار رنبیر کپور کی آنے والے دنوں میں ریلیز ہونے والی فلم ’’راک اسٹار‘‘ میں شامل ہے جو کرپشن کے خلاف آواز بلند کرتا ہے۔ اے آر رحمان نے بہت خوب صورتی سے اس کی موسیقی ترتیب دی ہے اور ارشاد کامل نے بول بھی بہت عمدہ لکھے ہیں، خاص کر کچھ جملے تو مجھے بہت پسند آئے جنھیں میں ذیل میں مختلف رنگ سے واضح کررہا ہوں۔


گیت: ساڈا حق
فلم: راک اسٹار
سال: 2011
گلوکار: موہت چوہان
موسیقار: اے آر رحمٰن (اللہ رکھا رحمان)
گیت کار: ارشاد کامل
ہدایت کار: امتیاز علی
اداکار: رنبیر کپور
میوزک لیبل: ٹی سیریز


ویڈیو ابھی مکمل گیت کی ریلیز نہیں ہوئی ہے اس لیے آڈیو سننے کو ترجیح دیں۔



Mohit Chauhan (Ft. Orianthi & - 13. Sadda Haq - [MusicJagat.Co .mp3


Found at bee mp3 search engine



تم لوگوں کی اس دنیا میں ہر قدم پر انسان غلط
میں صحیح سمجھ کر جو بھی کروں، تم کہتے ہو غلط
میں غلط ہوں تو پھر کون صحیح (پھر کون صحیح، پھر کون صحیح)
مرضی سے جینے کی بھی نہیں
کیا تم سب کو مرضی ہی دوں
مطلب کہ تم سب کا مجھ پہ مجھ سے بھی زیادہ حق ہے
ساڈا حق اتھے رکھ

ساڈا حق اتھے رکھ (8)
نانا۔۔۔ نانا۔۔۔ نانا۔۔۔ نانا۔۔۔
ساڈا حق اتھے رکھ (4)


ان غداروں میں یا اتھاروں میں تم میرے جینے کی عادت کا کیوں گھوٹ رہے دم
بے سلیقہ میں، اُس گلی کا میں، نہ جس میں حیا نہ جس میں شرم
من بولے کہ رسمیں جینے کا ہرجانہ
دنیا دشمن، سب بے گانہ، انھیں آگ لگانا
من بولے، من بولے من سے جینا یا مرجانا ہے

ساڈا حق اتھے رکھ (8)
نانا۔۔۔ نانا۔۔۔ نانا۔۔۔ نانا۔۔۔


او ایکو فرینڈلی (Eco Friendly)
نیچر (nature) کے رکشک
میں بھی ہوں نیچر (nature)
رواجوں سے، سماجوں سے کیوں
تُو کاٹے مجھے، کیوں بانٹے مجھے اس طرح
کیوں سچ کا سبق سکھائے، جب سچ سن بھی نہ پائے
سچ کوئی بولے تو تُو نیم قانون بتائے
تیرا ڈر، تیرا پیار، تیری واہ، تو ہی رکھ۔۔۔ رکھ ساڈا حق

ساڈا حق اتھے رکھ
ساڈا حق اتھے رکھ
ساڈا حق اتھے رکھ

Comments

  1. بڑی خوشی کی بات ہے کہ آپ فحش کلامی پسند نہیں کرتے

    سابقہ پوسٹ میں آپ نے گالیوں کے موضوع پر جو کچھ تحریر کیا اس کے بعد جو اچھا تاثر بنا تھا وہ اس پوسٹ نے زائل کر دیا

    اگر فحش کلامی ذاتی طور پر پسند نہیں تو آپ کسی ثواب کے حقدار نہیں

    اگر اسے اللہ کی نافرمانی سمجھ کر ترک کرتے ہیں تو بھائی موسیقی سننا بھی تو نافرمانیوں میں شامل ہے


    اللہ سے دعا ہے کہ آپ کو اور مجھے یہ توفیق دے کہ ہم اپنے آپ کو اس کی ناراضگی سے بچائیں

    والسلام

    ReplyDelete

Post a Comment