ملیں گے ملیں گے

دوسرے کئی لوگوں کی طرح مجھے بھی یہ عادت ہے کہ جب میں کمپیوٹر پر کوئی ایسا کام کررہا ہوں جس میں مجھے سوچنے کی ضرورت نہ ہو جیسے لکھنا پڑھنا، تو میں ساتھ ہی موسیقی سے لطف اندوز ہوتا رہتا ہوں۔ کبھی ٹائپنگ کا کوئی کام جلدی نمٹانا ہو تو تیز دھن والے گیت سنتا ہوں، اس سے لکھنے کی رفتار بھی کچھ تیز ہوجاتی ہے۔ پچھلے دنوں UrduLyrics.Net کا آغاز کیا تو اچھی، بری ہر قسم کی موسیقی سننے کو ملی۔ ایسے گیت بھی سنے کہ انہیں لکھنے کے بعد دوبارہ ان کی طرف رخ نہیں کیا۔

حال ہی میں شاہد کپور اور کرینہ کپور کی مووی ’’ملیں گے ملیں گے‘‘ کا میوزک البم ریلیز ہوا۔ اس کے گیت سنے تو میں نے نوٹ کیا کہ گذشتہ کچھ عرصے سے ہندی فلموں کا میوزک ایک الگ ہی رنگ اختیار کرتا جارہا تھا جس کی مثال ہاؤس فل اور I Hate Luv Storys کے گیت ہیں، جو سننے میں برے نہیں ہیں بلکہ کافی اچھے ہیں لیکن وہ ہندی فلموں کی موسیقی کے روایتی طرز سے خاصے ہٹ کر ہیں۔ اس کے مقابلے میں جب میں نے ’’ملیں گے ملیں گے‘‘ کی موسیقی سنی تو بہت زبردست لگی کہ اس کے موسیقار ہمیش رمیشیا نے وہی روایتی طرز کو اپنایا ہے۔ ہمیش کے گائے ہوئے گنتی کے چند گانوں کے سوا مجھے کچھ خاص پسند نہیں آتے لیکن موسیقی میں تو اس نے کمال ہی کردیا ہے۔ پھر مجھے یہ جان کر بھی حیرت ہوئی کہ سلمان خان کی مشہورِ زمانہ مووی ’’تیرے نام‘‘ کی موسیقی بھی ہمیش ہی نے دی تھی۔ بندہ تو ٹیلنٹڈ ہے۔

یہ گیت خاص کر سننے کے لائق ہیں:

Himesh Reshammiya & Shreya Gho - Milenge Milenge .mp3
Found at bee mp3 search engine


ملیں گے ملیں گے (شاعری)

Himesh Reshammiya-(SongsBlasts - Hare Kanch Ki Chuddiyan-(Songs .mp3
Found at bee mp3 search engine


ہرے کانچ کی چوڑیاں (شاعری)

Rahat Fateh Ali Khan & Jayesh - Ishq Ki Gali .mp3
Found at bee mp3 search engine


عشق کی گلی (شاعری)
یہ گیت راحت فتح علی خان نے گایا ہے اور اندازِ گائیکی راحت کے تمام گانوں سے منفرد ہے۔

Comments

  1. عمار بھائی ہمیں آپ سے شکایت سی ہے. ایسی اپڈیٹس جو بہت ہی کم وقفے میں ڈھیر ساری ہوں وہ دوسروں کے لئے اسپیم بن جاتی ہیں. اور یہی حال آپ کے حالیہ خود کار ٹوئٹر اپڈیٹس نے کیا ہے. واللہ ہم آپ کی مینؤل اپڈیٹس سے محروم بھی نہیں ہونا چاہتے اور خود کار ماس پوسٹنگ سے عاجز بھی ہیں. ایک آپ ہی نہیں بلکہ دو ایک لوگ اور بھی ہیں ایسے جن کی وجہ سے صبح سو کر اٹھتا ہوں تو ٹائم لائن خاصی طویل ہو چکی ہوتی ہے.

    ReplyDelete
  2. ابن سعيد صاحب آپ کہاں غائب تھے

    ReplyDelete
  3. پڑھنے کی زحمت فرما لی ہے اور آگے بھی بڑھ گئے ہيں مگر لکھيں کيا ؟ آجکل کی موسقی سوائے شور شرابے کے کچھ اور بھی ہوتی ہے ؟
    موسيقی کے ساتھ کام ميں بہتری يا کام کی رفتار ميں تيزی آنے کی تحقيق 1970ء کی دہائی کے شروع ميں شائع ہوئی تھی دعوٰی تھا کہ فيکٹری ميں کام کی رفتار اور ہسپتال ميں صحتيابی کی رفتار بڑھ گئی ۔ بليجيم کے شہر لِیئيج ميں فابريق ناشيونال والوں نے ايک پُرفزا مقام پر ايک بڑی آرٹسٹک فيکٹری بنائی اور اس ميں موسيقی کا بھی تجربہ کيا ۔ ميں 1977ء ميں بلجيئم ميں تھا تو اسے ديکھنے گيا ۔ وہاں موسيقی بج نہيں رہی تھی ۔ منيجر سے پوچھا تو مسکرا کر بولا "شروع ميں تو واقعی فائدہ ہوا مگر پھر پروڈکشن پرانی فيکٹری سے بھی کم ہو گئی اور ايک نئی مشکل سے دوچار ہوئے کہ معاشقے بہت شروع ہو گئے "

    ReplyDelete
  4. جناب آپ کے بلاگ پر ميرے تبصرہ کے ساتھ 23 جون والا ربط آيا ہے ميری آج صبح سويرے کی تحرير ہے "بچوں کو لکھنا کيسے سکھائيں"

    ReplyDelete
  5. میرا آئیڈیا چرانے کا شکریہ
    میں آجکل اسی پر لکھنے کا سوچ رہا تھا.

    ReplyDelete
  6. سعود بھائی! اگر خودکار ماس پوسٹنگ کے زمرے میں مابدولت کا نام بھی آتا ہے تو میں آپ سے معافی کا خواستگار ہوں۔ وکی نامہ کا کام ایک ڈیڑھ ماہ اور لے گا، اس وقت تک مجھے ماس پوسٹنگ کی اجازت دیں۔ اس کے بعد غلطی کی سزا دے دیجیے گا :razz: امید ہے مجھے خصوصی رعایت دیں گے۔

    ReplyDelete
  7. سعود بھائی! میں اس زحمت پر معذرت خواہ ہوں۔ مجھے قطعاً اس کا اندازہ نہیں تھا۔ میں نے ٹوئٹر کے کنکشنز میں سے گوگل کو نکال باہر کیا ہے۔ امید ہے کہ آپ اور دوسرے ساتھیوں کو ایسی تکلیف سے اب دوچار ہونا نہیں پڑے گا۔

    ReplyDelete
  8. انہوں نے میرے بلاگ پر تبصرہ کیا تو آپ کو جلن ہورہی ہے کیا؟ :P آجائیں گے آپ کے بلاگ پر بھی۔۔۔ رکھ مولا تے آس :haha: (مذاق)

    ReplyDelete
  9. کیا کریں جی، آج کل لوگوں کو شور شرابے ہی میں زیادہ لطف آنے لگا ہے حالانکہ میرے ابو کہتے ہیں، شور مت کرو، دنیا میں پہلے ہی بہت شور ہے۔ :)
    بیلجیئم کی فیکٹری کا کیا کہوں۔۔۔ موسیقی اگر صرف سنی جائے تو کام کچھ جلدی ہوسکتا ہے لیکن اگر ساتھ گنگنانا شروع کردیا جائے تو کام کی رفتار واقعی سست ہوجاتی ہے۔ البتہ معاشقوں کا کوئی علاج نہیں :P

    ReplyDelete
  10. اجمل چچا، اللہ جانے، اس کی کیا تکنیکی وجہ ہے۔ میں آج کل تکنیکی کاموں کی طرف بالکل توجہ نہیں دے رہا۔

    ReplyDelete
  11. میں تو کافی دنوں سے سوچ رہا تھا، آج یونہی موڈ بنا تو لکھ ڈالی۔ آپ اپنی رائے کا اظہار پھر بھی کرسکتے ہیں اپنے بلاگ پر۔ میں دوسروں کا تجزیہ بھی جاننا چاہتا ہوں۔

    ReplyDelete
  12. اچھا تو آپ لوگوں نے عليحدہ گروپ بنا ليا ہے باادب باملاحظہ ہوشيار نامی

    ReplyDelete
  13. @عمار: حضرت ہم نے آپ کو ٹوئٹر پر مینشن کرکے کے متوجہ کیا تھا پر آپ نے شاید دیکھا ہی نہیں.

    @اسماء پیرس: تحریریں تو ہم آپ کی ساری پڑھتے ہیں اور دوسرے کئی بلاگرس کی تحریریں بھی پہلے گھنٹے میں ہی ہم تک پہونچ جاتی ہیں. بس کچھ تو مصروفیات آڑے آ جاتی ہیں اور کچھ موضوعات پر ہم دانستہ تبصرہ کرنے سے گریز کرتے ہیں.

    @ابو شامل: بھئی اتفاقاً ہم آپ کو ٹوئٹر پر فالو ہی نہیں کرتے. در اصل ہمیں خود تو توفیق ہوتی نہیں کہ کسی کو اپنے روابط میں شامل کر لیں ہاں کسی کی جانب سے پہل ہوتی ہے تو بلا تکلف خوش آمدید کہتے ہیں.

    ReplyDelete
  14. السلام عیلکم ورحمۃ وبرکاتہ،
    واقعی آجکل شورکی موسیقی میں گلوگارکی آوازدب جاتی ہےلیکن کچھـ ایسےبھی ہیں انکی آوازسروں سےبلندہے۔۔۔ :wink:

    والسلام
    جاویداقبال

    ReplyDelete
  15. موضوع تو موسیقی تھا نا؟ یہ تبصرے تو کہیں اور کا رخ کیے ہوئے ہیں۔
    یہ جن صاحب کے قصیدے آپ پڑھ رہے ہیں مجھے سخت ناپسند ہیں۔ شاید موسیقی ترتیب دینے میں کچھ ملکہ رکھتے ہوں گانا گانے میں حضرت بلکل فارغ ہیں۔ یہ اگر صرف موسیقی ہی دیں تو مناسب ہوگا۔ :D

    ReplyDelete
  16. میں نے بھی تو موسیقی ہی کی تعریف کی ہے عمران۔ گائیکی میں ان کے مرتبہ جو آپ کے نزدیک ہے، وہی میرے نزدیک۔ :)

    ReplyDelete

Post a Comment