ل امیدِ سحر

ویڈیو بہت کمال کی ہے۔ نئے، بدلتے ہوئے پاکستان کے لیے۔

گیت: امیدِ سحر کی بات سنو
شاعر: فیض احمد فیض
بینڈ: لال بینڈ




جگر دریدہ ہوں،
چاک جگر کی بات سنو
امیدِ سحر کی بات سنو

علم رسیدہ ہوں
دوانِ دیر کی بات سنو
امیدِ سحر کی بات سنو

زباں بریدہ ہوں
زخمِ گلو سے حرف کرو
امیدِ سحر کی بات سنو

شکستہ پا ہوں
ملالِ سفر کی بات سنو
امیدِ سحر کی بات سنو

مسافری رہی صحرائے ظلمتِ شب سے
اب التفاتِ نگارِ سحر کی بات سنو

سحر کی بات
امیدِ سحر کی بات
امیدِ سحر کی بات
امیدِ سحر کی بات
امیدِ سحر کی بات
امیدِ سحر کی بات

جگر دریدہ ہوں
چاکِ جگر کی بات سنو
امیدِ سحر کی بات سنو

علم رسیدہ ہوں
دوانِ دیر کی بات سنو
امیدِ سحر کی بات سنو

زباں بریدہ ہوں
زخمِ گلو سے حرف کرو
امیدِ سحر کی بات سنو

شکستہ پا ہوں
ملالِ سفر کی بات سنو
امیدِ سحر کی بات سنو

امیدِ سحر کی بات سنو
امیدِ سحر کی بات سنو
امیدِ سحر کی بات سنو
امیدِ سحر کی بات سنو
امیدِ سحر کی بات سنو

Comments

  1. گانا اور ویڈیو زبردست ہیں۔
    :sad:

    ReplyDelete
  2. بلاشبہ۔۔۔ بہت زبردست ہے۔

    ReplyDelete
  3. جگر دریدہ ہوں چاکِ جگر کی بات سنو
    الم رسیدہ ہوں دامانِ تر کی بات سنو
    زباں بریدہ ہوں زخمِ گلو سے حرف کرو
    شکستہ پا ہوں ملالِ سفر کی بات سنو
    مسافرِ رہِ صحرائے ظلمتِ شب سے
    اب التفاتِ نگارِ سحر کی بات سنو
    سحر کی بات، امیدِ سحر کی بات سن

    ReplyDelete

Post a Comment