Himesh Reshammiya - Yahi Hota Pyaar Hai Kya

مجھے ہمیش زیادہ پسند نہیں لیکن اس کا یہ گیت میرے دل کو بھاگیا ہے۔

گیت: یہی ہوتا پیار ہے کیا
گلوکار: ہمیش ریشمیا، سنیدھی چوہان
فلم: نمستے لندن
شاعر: جاوید اختر
ستارے: اکشے کمار، کترینہ کیف



تیرا بنے گا وہ جو تیرا نہیں ہے
اے دل! بتا کیوں تجھ کو اتنا یقیں ہے؟
میرے دلِ بے قرار
ہاں، دلِ بے قرار

یہی ہوتا پیار ہے کیا؟
میرے دلِ بے قرار

یہی ہوتا پیار ہے کیا؟
میرے دلِ بے قرار

خوابوں میں کوئی کیوں ہے یوں رہتا
اے دل تُو کیوں مجھ سے ہے یہ کہتا

وہ میرا رستہ بھی ہے اور وہ ہی منزل
وہ میرا ساگر بھی ہے اور وہ ہی ساحل

کیسی بتا یہ بے تابیاں ہیں
ہم چلتے چلتے آئے کہاں ہیں

دلِ بے قرار!

یہی ہوتا پیار ہے کیا؟
میرے دلِ بے قرار

سنتا ہوں میں تیری یہ داستاں
سمٹیں گی اک دن تو یہ دوریاں

پل میرے تم میں اے دل کوئی نہیں ہے
تیری ضد پہ میرے اے دل! صد آفریں ہے

کیوں یہ جنوں ہے؟ کیا جستجو ہے؟
آخر تجھے کیوں یہ آرزو ہے؟

دلِ بے قرار!

یہی ہوتا پیار ہے کیا؟
میرے دلِ بے قرار

ہائے

یہی ہوتا پیار ہے کیا؟
میرے دلِ بے قرار

Comments